Nil Karaibrahimgil Nil Kıyısında Albüm Tanıtımı

Nil’in “en güzel albümüm” dediği yepyeni çalışması “Nil Kıyısında”nın prdüktörlüğünü “Ben Özgürüm” ve “Masal” şarkılarında da Nil’e beraber çalışmış olan Alper Erdinç üstlenirken, mix çalışmalarını Londra’da yaşayan ve Depeche Mode, Simple Red gibi büyük isimlerle çalışan Michael Zimmerling gerçeşleştirdi.

Nil Karaibrahimgil - Nil Kıyısında Albümündeki Eserler

  1. Seviyorum Seviyorum
  2. Çok Canım Acıyo
  3. Yalnızlardanım
  4. Ne Garip Adam
  5. İlla
  6. Eminim Sevmediğine
  7. Duma Duma Dum
  8. Kırık
  9. Aşkımız Her Zamanki Gibi Tehlikede
  10. Yalnız Kalpler De Atarlar


Yapımcı : SONY BMG
Albüm Çıkş Tarihi : Şubat 2009

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eşşaqlar hpnz eşaqsınız!!! lili:D:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

sa kardeş ben blogger tasarmcısıyım seo danışmanlıqı widget şablon tasarımı vb. gibi işleri yaparım şu an boştayım sitelerimin tasarımları bitti uğraşıcak bir site arıyorum 3-4 k nın altında sitem yoktur SEO YU bilmezsin belki açıklayayım kısaca SEO : Bir Kaç Kelime İle Googlede Birinci Sırada Olmaya yarar Ayrıca Google botları her 10 dkda bir sitenizi indexler her index Sırasında Siteniz Bir Üst Sıraya Çıkar Rank dEğeriniz Artar İsterseniz Msnimi Ekleyin konuşalım daha detaylı MSN : Sexuality.Killed@Hotmail.Com

Yorum Gönder