Funda Arar Zamanın Eli Albümü Tanıtımı

zamanın eli, funda arar
Funda Arar'ın Zamanın Eli adını verdiği albümde 13 adet şarkı bulunuyor. Albümün müzik direktörlüğünü eşi Febyo Taşel üstlendi. Funda Arar Zamanın Eli albümünde şu parçalar yer alıyor...

  • Durulmalı
  • Geceler
  • Ateş Düştüğü Yeri Yakar
  • Ağlasam Duymaz
  • Külkedisi
  • Aslında
  • Sensizlik
  • Aşk İçin İki Kişi Gerekmez
  • Geçmez Yara
  • Aşk
  • Zamanın Eli
  • Yak Gel
  • Senden Öğrendim
Yapımcı : TMC ve Bomoti Müzik
Albüm Çıkış Tarihi : 6 Mart 2009

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi 10 numara süpersin fundammmm sezen aksunun tek veliahtı sensin...

Adsız dedi ki...

Funda Arar, tek kelimeyle Türkiye'ye gelmiş geçmiş en büyük ses, onun şarkıları kadar güzel şarkılar var mı hiç. İlk albümünün şarkıları bile hala yeniymiş gibi hiç sıkılmadan dinlenilebiliyor. Zamanın eli albümünüde aldım, dinledim, hiç tereddütsüz bütün şarkılarıda dört dörtlük.

Adsız dedi ki...

süperrrr

Unknown dedi ki...

Değişik bir ses rengi var Fund Arar'ın,bence yine bu albumde yerini bulamamıs.Ben daha farklı bir renk denemesi taraftarıyım.Bu TSM sesinden,pop müziği damarlarında dolaşması biraz ne yapmak istediğini bilemiyor gibi. Ben varım, ondan da soylerim,bundan da soylerim.Cok fazla yayıyor sesini.Yumusak yukselişler yapmalı.Kaba çıkışlar ve inişler kulağı tırmalaıyor.Baglamaları yumusak yapmalı.Şunu da soylemelıyım.Burcu Tatlıses ve Febyo Taşel 2lisinin üretimlerini her zaman oldugu gibi guzel söyluyor.. Oteki albumlerden bir fark yok. Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

Funda Arar, farklı bir album olmamıs,bir de sarkıları soylerken,yukselirken inerken baglamaları daha yumusak yapmalı.Kulagı incitmemeli.Cok boguk geliyor bana..TSM de de varım..Popda da varım seklinde ki yorumlarını da begenmiyorum.Burcu Tatlıses ve Febyo Taşel sarkılarını guzel yorumluyor.Bence,yine de farklı bir album olmalıydı.Diğer albumlerinden bir fark goremedim.Hatta bence oteki albumlerinin yorumu bundan daha iyi. Basarılarının devamını beklerim..saygılarımla

Adsız dedi ki...

HER ALBÜMÜ OLDUĞU GİBİ BU ALBÜMÜ DE HARİKAAAA.....

Adsız dedi ki...

geçmez yara süper olmuş

Yorum Gönder